Thursday, May 24, 2012

Air oh Air

"Walaupun setitis air ia adalah rahmat dari Allah...."

Nie nak citer sikit kat kawasan rumah aku nie dah masuk 4 hari tak ada air... hari nie paling teruk sampai dah habis air kena lah pulak aku cuti kecemasan.. sampai nak mandi pun tak ada air acane nak gie kerjaaa... hhahahahha

Lori air pun tak sampai2 jugak untuk bantuan... last2 aku decide dgn kakak aku gie mandi kat sungai congkak..  tak pasal2 je aku and the team pagi2 dah bermandi-mandian kat sungai tu... ingat tak ada orang tgk2 ada pulak rombongan dari Agensi Dadah buat Camp pulak... hhahahhaa

Sg Congkak... sejuk dan nyaman... grr..grr.grrr...
tengoklah airnya jernih dan bersihkan mana taknya seronok mandi... sejuk tu..

tapi dah lepas mandi pun masih terasa segar dan sejuk je badan... mmg terapi yang baiklah aku rasa mandi sungai nie...mmg badan tak terasa penat dan release stress...

dah balik mandi pun kat rumah still tak ada lagi air... uwwwaaaaa acane nie.. cuma kita org terpaksa le ambik air kat paip sekolah buat air masak dan minum jer....

aku berdoa moga-moga malam nie adalah air....

No comments:

Post a Comment

Jat da da da